Assalamualaikum dan Selamat Datang Ke Blog-ku

Kami menjual apa yang boleh dijual dengan harga yang lebih rendah dari kebiasaannya.. Siapa cepat dia dapat lah..
Hubungi segera 019-3548794(Ma'lan)

Monday, October 18, 2010



Sistem Penapis Air Beralkali Bertenaga dan Bermutu Crystal

Sistem Penapis Air Alkaline Bertenaga dan Bermutu Crystal mengandungi 5 penapis halus yang berkualiti dan canggih yang boleh menapis air secara berperingkat dan mempunyai kesan pengendalian yang berkesan sehingga mengembalikan kualiti air yang asal


Penapis Air Alkaline Bertenaga Crystal menggunakan teknologi pembersihan air seperti dari lahar gunong berapi yang mengahapus kuman sebaik sahaja ia melalui saluran Nano..

Sistem ini mempunyai 5 penapis. Fungsinya setanding dibandingkan dengan yang ada di pasaran adalah seperti berikut:

Penapis Pertama

Menapis habuk, kotoran, mendapan kotoran, logam terampai, habuk dan bahan-bahan asing dari tangki dan paip lama shingga 99.99%

Penapis Kedua

Membuang saki baki klorida, warna, bau yang kurang menyenangkan, bahan cuci, sebatian organik, bahan kimia dengan menggunakan penyerapan karbon yang diaktifkan. Juga ia mengandungi karbon perak untuk menapis kuman.

Penapis Ketiga

Membuang logam berat,bahan buangan radioaktif, bahan kimia yang memudaratkan kesihatan dan racun perosak-Memenuhi Standard Keselamatan Antarabangsa.

Penapis keempat

Air menjadi kurang berkualiti apabila mengandungi mineral seperti magnesium dan kalsium. Air akan menjadi lebih berkualiti sekiranya ion seperti magnesium dan kalsium digantikan dengan ion yang lebih lembut seperti natrium atau kalium. Air yang lebih lembut akan meningkatkan PH air ke paras PH 7.3 - 7.5 yang optima untuk kesihatan sel manusia.

Penapis Kelima

l Proses penapisan air memecahkan molekul air kepada lebih kecil dan seterusnya memudahkan air diserap oleh badan. Ia juga menjadikan air mempunyai 'AURA' dengan tenaga medan bio-elektrik yang tinggi untuk kesihatan optima.

l Menyelaraskan air kepada tahap alkali yang sesuai. Meningkatkan ion kalsium, magnetizer dan mengionkan air juga meningkatkan kandungan oksigen air.Diperakui oleh NSF.

Penyelesaian Sempurna Demi Keperluan Anda

l Penapis Air Alkali Bertenaga Alkali menggabungkan inovasi saintifik dalamnya. Dengan Nano, ia dapat mencapat fungsi membersih, mengalkali dan memberi tenaga kepada air yang diminum secara optimum.

l Ciri-ciri Penapis Air Crystal:

l Rekaan yang mesra-penyelenggaraan

l Pemasangan yang mudah

l Penutup penapis yang berwarna

l Saiz penapis yang lebih besar

l Pengiktirafan kualiti

l Sesuai untuk kegunaan rumah, pejabat, kilang dan kedai-kedai makan

l
Keberkesanan Nano dalam Penapis Air Crystal:

l Menapis air secara efektif, menambahkan kandungan oksigen air minuman, menambahkan keberkesanan penyerapan nutrien

l Kaya dengan bahan-bahan mineral dan nutrien, membantu mengekalkan tubuh yang cenderung kepada beralkali

l Meningkatkan metabolisme dan peredaran darah badan

l Menjamin kecantikan dan kehalusan kulit serta kesegaran makanan

l Penapis Penapis Air Alkali Bertenaga Crystal telah menggabung saintifik dalamannya.fungsinya membersih,mengalkali, dan memberi tenaga kepada air yang diminum secara optimum.

Penapis air ini mendapat pengiktirafan yang tinggi antaranya: FDA,NSF, WATER QUALITYSIRM TESTED dan ISO 9002 : 2000

Kepesatan pembangunan kita telah meyebabkan keadaan ecology kita semakin di cemarkan, di tambah dengan kadar kebersihan air kini semakin terok dan pemakanan yang tidak sihat dan seimbang.

Yang lebih di bimbangkan adalah makanan yang di dapati di pasaran kini tidak lagi organic, oleh kerana pedagangan sekarang ingin mendapatkan keuntungan yang cepat, daging , sayuran dan segala makanan telah didapati mengandungi racun yang berlebihan yang merbahayakan kesihatan manusia tanpa kita mengetahuinya.

Makanan sebegini akan menjadikan badan kita ASID dan bertoksik,inilah penyebat penyakit-penyakit moden

TAHUKAH ANDA - ASID ADALAH PUNCA KEPADA HAMPIR SEMUA PENYAKIT MASA KINI???AIR ASID BERLEBIHAN BOLEH MENYEBABKAN BADAN TOKSIK, GOUT, SAKIT TEKAK, OTOT LEMBIK, SAKIT SENDI, KENCING MANIS, JANTUNG, STROKE, DARAH TINGGI dsb TANGANI MASALAH ASID - AMALKAN MINUM AIR BERALKALI !!! SEDARKAH ANDA

l PAIP LAMA SEBABKAN KARAT YANG MENJEJASKAN KESIHATAN. PENAPIS AIR BERALKALI BERTENAGA DAN BERMUTU CRYSTAL YANG MENGHASILKAN AIR ALKALI BERMOLEKUL KECIL ,KADAR OKSIGEN DAN TENAGA YANG TINGGI JUGA ADA CHIP MD YANG MAMPU SINGKIRKAN BAKTERIA DAN SISA SISA BAHAN-BAHAN MERBAHAYA . PENAPIS AIR CRYSTAL TIDAK MENGGUNAKAN ELEKTRIK. MUDAH DIJAGA & DIBERSIHKAN

Apa itu sistem Penapis Air Bertenaga dan bermutu Crystal ?


Penapis Air Crystal, adalah penapis air yang dicipta oleh Dr. Yamashita ( Nagoya Universiti, Agriculture faculty )dan Dr. S. Makino ( Tohoku Universiti, Science Faculty ).Ia mengandungi " Chi " tenaga sihat dalam bentuk perubatan lama.Ianya bukan ubat, walaubagaimanapun penyelidikan perubatan klinik oleh ramai penyelidik telah dijalankan di Jepun selama lebih 30 tahun; mendapati penyakit kanser perut darah tinggi, kencing manais, hepatitis B, kancer pundi kencing, kegemukan, bronchitis, dermatitis telah sah menunjukan kesan perubahan dalam kesihatan penyakit mereka setelah minum air alkali bertenaga Crystal yang berterusan.

Minum air alkali berkualiti adalah cara yang paling berkesan untuk membuang toksik badan kerana :
1. Ianya bersih,selamat dan tidak mempunyai sebarang kesan yang merbahayakan kepada kesihatan kita.
2. Ia mengandungi oksigen yang tinggi dan mengandungi minerals yang berfaedah kepada badan kita.
3. Ia mengandungi air molekur yang lebih halus dan akan lebih senang diserap kedalam badan kita.
4. Ia juga akan memudahkan penyerapan kasiat makanan dan membuang toksik badan kita.


Faedah perubatan Air Beralkali Bertenaga dan Bermutu Crystal

Kekerapan meminum air beralkali crystal dapat menolong memulehkan penyakit penyakit berikut:-

l Artritis Pedih Ulu Hati

l Keletihan kronik Masalah Penghadaman

l Kekejangan Kaki Tekanan Darah Tinggi

l Masalah Pengedaran Darah Migrain

l Rasa Loya Masalah Berat Badan

l Osteoporosis Psoriasis

l Tekanan Penyakit Hati-hepatitis, barah

l Pankreas-pancreatitis, Buah Pinggang-nefritis, nephorosis

l kencing manis, barah

Dengan ini, air alkali crystal ini di anggap air yang diperlukan pada zaman moden ini.. Tentukan minum air alkali bertenaga Crystal untuk kesihatan anda!

Hubungi segera untuk mendapat harga promosi bernilai RM500.00(sekitar lembah kelang sahaja) . Cara pembayaran TUNAI .Pemasangan pada hari sabtu dan ahad ONLY.

lan – 0142669875 @ 0193548794



No comments:

Post a Comment